torsdag 8. mars 2012

Bloggoppgave

Oppgåve A

Du sitar på den trange, varme, bussen heim frå skolen ein fantastisk ettermiddag med sol og fuglar som kvittrar. Du var sliten, trøtt, oppgitt, sur, forvirret etter ein slitsam dag på skulen, og du ønskjer at det skal være stille, rolig, nocontact, no stress rundt deg. Men så kommer to eldre, og setter seg på de to øydelagte setene bak deg. De er av den veldig, plagsame, pratsame, slitsame sorten.


Oppgåve B

Når eg setjar ute på ein holme og rundt meg blåsar det kraftig og eg er svært redd. Eg sjår inn i ruta til fyrtårnet, men det er ingen der. Det begynte å regne kraftig og eg høyrde regnet slå mot rutene. Eg tok meg ein tur rundt huset, for å prøve å finne ein stein sånn at eg kunne slå inn ein rute eller noko. Eg var så redd for å frysa til døds.
Når eg spisar pizza blir eg glad, eg elskar smaken av oregano og stekt ost mellom leppane. Pizzaen smakte fantastisk, så fantastisk at eg åt hele dagen og natta, og neste morgon og dagen etter der. Eg skøynar ikkje kvifor ingen andre spisar pizza kvar dag. Og heimelaga er favoritten, smaken kan eg ikkje slutte å tenkje på, heil fantastisk. 
Oppgåve C

Personen er slank, lang og høg. Guten er alltid glad og har mange bra kommentarar, og er alltid positiv. Når guten har framføringar på skulen jobbar han alltid med ein video eller noko ekstra som skal gjere framføringa morosam. Enten det er norsk eller samfunnsfag. Sjølv om humøret nesten alltid er bra, kan han også bli litt sur om Liverpool tapar, som de ofte gjer. 
Oppgåve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar